PRVO SOLO PUTOVANJE



To putovanje je stalno išlo sa mnom, misao nije popuštala, a želja je samo rasla. Kako je to kada odeš sam, kada putuješ sam? Vraćam se iz Rusije, a u mislima mi baš to putovanje i odlučila sam… Idem…

Malo avion, malo bus i ništa prije 10 h

Postoje dvije države u Europi kojima se uvijek vraćam, a povratke sam prestala brojati. Ovaj put sam se odlučila za Francusku, nije me dugo bilo. Zavedi me još jednom, svaki put ti ide sve bolje…

Zašto baš tamo, mislim, što ima tamo?“, pitali su me kada sam rekla kamo idem. Volim mjesta u kojima ima, a opet nema turista. Kada mogu uskočiti u vlak ili autobus i za sat vremena biti i disati s lokalcima. A posebno uživam u manjim gradovima, iako ludim ako se kafići otvaraju tek u 10h jer, gdje ću piti kavu, no u tome i jest čar.

Pakiram se i spremni smo, moj najdraži dečko, mali crveni kofer i ja. Kao da ručna prtljaga postaje moj zaštitni znak, 5 dana ili 2 tjedna, na sve sam spremna. I ludo je koliko sam uzbuđena, kao da idem na dejt s nekim tko mi se neopisivo sviđa, a samo sam na putu na aerodrom gdje me čeka  Lufthansa i let do Frankfurta, a potom bus do Strasbourga.

Nakon sat i nešto vožnje busom napokon stižem i, zamisli, sve je na francuskom, tko bi rekao. OK, imam upute, isprintanu kartu, ali nikada mi nije išlo čitanje karte. A ruku na srce, nikada se nisam pretjerano ni trudila. Pa ni tada. Da idem lijevo ili desno, ček malo da okrenem tu kartu, možda se trebam vratiti, ne, ipak idem ravno ili? I smijem se sama sa sobom jer piše 10 min od stanice do hostela, a 35 min kasnije eto mene žive i zdrave na odredištu.




Nije mi prvi hostel, ali je među najboljima dosad. Četverokrevetna soba i upoznajem još dvije putnice, iskusnije su od mene i večer prolazi u druženju i smijehu. Cura iz Australije je predivna, putuje većinom sama, a u Europi je tada provodila svoj četvrti mjesec i sljedeće je jutro kretala prema Španjolskoj i Portugalu. Preporučuju mi što vidjeti u gradu te da ne izlazim prije 10h jer ništa ne radi.

Vrijeme mi je za spavanje i smišljanje plana te nisam, a kao da ipak jesam, prvi put na putovanju.

Primjedbe

Popularni postovi